Úterý, 1 dubna, 2025
Home Bývanie Zlaté odtieňy slnka. Ako ich využiť v interiéri?

Zlaté odtieňy slnka. Ako ich využiť v interiéri?

by czeko
0 comment

Zlatá rozžiari každý priestor. Je symbolom luxusu a elegancie. Najlepšie však na nej je, že vám stačí pár doplnkov a miestnosti dodá úplne iný šmrnc. Inšpirujte sa!

Zlatá farba má niekoľko odleskov a viete si s nimi pestro vyhrať aj vo vašom interiéri. Ak chcete, aby váš pokoj pôsobil netradične, nebojte sa experimentovať. Ale nezabudnite! Menej je viac. Zvlášť v tomto prípade. Ak sú zlaté detaily využité správne, predídete gýčovému výslednému efektu.

Detaily na nábytku

Neverili by ste, ale zlatú farbu viete využiť v rôznych štýloch, od boho, glamour až po minimalizmus.

Dokáže nábytku dodať zdobenie, ktoré z obyčajného kúska urobí doslova luxusné. V tomto prípade viete zlatú využiť na nožoch stoličiek či stola, alebo ako servírovací vozík. Ktorý kúsok by ste zvolili vy?

Elegantné osvetlenie

A to doslova! Jednoduchý dizajn zlatého osvetlenia v spojení s dreveným nábytok či kovovými prvkami pôsobí dokonale. Nezávisí od toho, či zvolíte závesnú, stropnú alebo stojacu lampu. Každá má svoje čestné miesto v interiéri. Dávajte si však pozor, aby sa nebilo veľa zlatej dokopy.

Zlatá v spojení s tónmi krajiny je trendom pre blížiacu sa jesennú a zimnú sezónu. Keramické taniere, zlatý príbor a poháre so zlatým lemom budú spolu dokonale hrať. Čo poviete na tento vizuálny zážitok?

Svietený pre každú príležitosť

Také by mala mať každá domácnosť. Sviečky vytvárajú harmonickú atmosféru a v spojení s unikátnym sviežim viete túto dekoráciu využiť pri akejkoľvek príležitosti.

Dokonca, pre takýto skvost príležitosť ani nepotrebujete. Aktuálne trendy dokazujú, že interiér si môžete vyzdobiť originálnymi kúskami nezávisle od toho, či niečo oslavujete. Príjemne doladí komodu v obývačke či jedálenský stôl.

You may also like

Leave a Comment

O nás

„Publikaci PR článků pro vás zajišťuje Press Media > info@press-media.cz <. Realizujeme pro vás především publikaci článků pro ženy, o bydlení a ekonomice. Jako hlavní cíl při publikaci PR článků si klademe výběr cíleného publika v kontextovém zaměření.“